Inmiddels 2x een slechte ervaring gehad bij Hoekstra en partners in Utrecht. De 1e keer, 3 jaar terug, klopte de eind afrekening niet. Hier heb ik 2x achteraan gebeld en zou ik steeds worden terug gebeld. Helaas gebeurde dit steeds niet. Uiteindelijk bij laten zitten. De 2e keer ging het ook om de verkoop van een huis en kreeg ik een concept akte en een volmacht met een 2 fouten in mijn persoonlijke gegevens, tevens de melding dat ik geen energielabel zou hebben gestuurd. Toen ik hier over belde kreeg ik als antwoord dat het geen fouten waren omdat het de conceptakte was en dat ze geen energielabel kon vinden. Toen ik verwees naar de desbetreffende mail van 3 maanden ervoor bleek deze er toch te zijn maar kreeg ik een verontwaardigde reactie. Door Corona kun je momenteel niet zelf mee om de akte te tekenen, vanwege bovenstaande gebeurtenissen gaf ik aan dat ik het toch fijn te vinden als iemand telefonisch mij even kort door de akte heen praatte, aangezien het om grote bedragen ging en bovenstaande me. Iet lekker zat. Dit ging niet. Uiteindelijk gaf deze administratief medewerkster boos aan dat ze me ging doorverbinden met de notaris. Deze heeft toen kort de akte met mij doorgenomen, maar toen ik uitlegde waarom ik dit wilde kreeg ik geen excuus maar vond hij het heel normaal dat dit gebeurde omdat mensen thuiswerken. Erg vreemd antwoord als notaris vind ik. Ga dus nooit naar Hoekstra en partners maar betaal iets meer voor een notaris die zijn werk wel nauwkeurig doet.
Zwakke punten
Zeer klant onvriendelijk
Niet nauwkeurig (fouten in de akte en volmacht en documenten vergeten)
Slechte toelichting