mijn moeder is overleden, door veel gezeur in de familie de afhandeling van de nalatenschap aan Veen en Veste uitbesteed.
Heel blij dat we dit hebben gedaan! Het lange wachten waren de definitieve aanslagen die opgesteld moesten worden door de Belastingdienst, daar kan de notaris niets aan doen. Ik heb dit zelf ook gevraagd bij de Belastingdienst. Zodra de definitieve aanslag IB door de notaris was ontvangen kregen we al snel een verdeling toegestuurd. het heeft mij heel wat ellende bespaart om geen contact te hebben gehad met mijn geliefde familie. Een volgende keer zou ik het weer door Veen en Veste laten afwikkelen
Sterke punten duidelijke communicatie, snelle reactie op mail of telefoon (binnen 48 uur zoals werd aangegeven tijdens het gesprek)
Simpele casus: Mijn broer overleed, er is 1 erfgenaam en geen testament.
Om de bankzaken af te kunnen handelen heb ik een akte van erfrecht nodig, niet echt ingewikkeld lijkt mij. Voor het eerst van mijn leven (ach , zo vaak heb ik geen notaris nodig) ben ik met een online notaris in zee gegaan. Een ding is zeker: Veen en Veste in ieder geval NOOIT meer. Het heeft een half jaar (lees: een half jaar) geduurd. Een normale doorlooptijd voor een erfrecht akte is enkele dagen tot 6 weken ofzo. Als ik informeer bij het kantoor, krijg ik vage informatie over het feit dat ze wachten op informatie van de gemeente Gooische Meren. Als ik na bijna 5 maanden wederom , ietwat gepikeerd, vraag OP WELKE INFORMATIE ze dan in hemelsnaam zitten te wachten blijkt het een overlijdensakte van mijn moeder te betreffen. Ok!, binnen een half uur was die in hun bezit omdat ik ze die zoooo kon doorsturen. Is dit niet een beetje initiatiefloos en afwachtend van mevrouw of mijnheer de notaris of ws. zijn onderdanen ?? Ach, gewoon desinteresse , ik had immers toch al betaald.
Hierna verliep de procedure iets soepeler. Na ongeveer 3 weken had ik dan de akte van erfrecht online in mijn bezit. Halleluja! De bank heeft deze geaccepteerd, maar er staat wel een dijk van een fout in. De geboorteplaats van mijn vader is niet Bussum zoals in de akte is neergeschreven , maar toch echt Tilburg!!
PS: Het woord "empathie" staat niet in hun woordenboek.
Sterke punten geen
Zwakke punten Zeer slechte communicatie
Geen concrete informatie verstrekken
Geen initiatief tonen om een simpel probleem op te lossen
De klant aan het lijntje houden met " algemene antwoorden"
Fout in de akte
Makelaar verkoper kwam met deze notaris. Goed, oorpsrong zou met volmacht, maar dat bleek te lastig, dus toch besloten voor overdracht erheen te gaan. Dit in twee emails gemeld, maar nooit een reactie daarop gehad, nog een uitnodiging. Geluk wisten wij een datum, tijd en plaats, dus maar om de hoek gewacht. Op tijdstip passage paniek aan de telefoon, waar is de volmacht?! Beetje laat om op tijdstip passage eens naar een volmacht te zoeken, maar nog steeds niemand wakker dat we persoonlijk zouden komen.... alhoewel die emails al ruim een week oud waren.... gelukkig stonden we om de hoek en kon de passage doorgaan...
Sterke punten Ze kunnen een factuur sturen
Zwakke punten Zie bovenstaande, past niet in dit hokje
Alles duurt ontzettend lang, maken beloftes die ze niet nakomen en denken totaal niet mee met een nabestaande. Ze hebben me zelfs informatie onthouden als erfgename en hebben me slapeloze nachten en heel veel stress bezorgd. Uiteindelijk heeft een andere notaris ons gerust moeten stellen en daarna heb ik nog 2 maanden gewacht op afhandeling.
I.t.t de negatieve ervaringen hieronder zijn wij uitstekend behandeld door de notaris van het kantoor in Veenoord. We hebben ons huis verkocht via dit kantoor en ze zijn alle afspraken perfekt nagekomen. Ons geld hadden we al na 2 dagen. Ook de afhandeling van de documenten verliep uitstekend. Zeer vriendelijke medewerkers.
Kortom: Een uitstekende ervaring!
ONVOORSTELBAAR dat , gezien alle negatieve beoordelingen en aangegeven fouten/ tekortkomingen van dit notariskantoor , er nog steeds blijkbaar mensen zijn die van te voren niet op onderzoek uitgaan en hier reviews lezen.
Het gaat tenslotte niet om bedragen van een paar eurootjes voor verleende diensten..
Ook wij hebben de nodige ervaringen met dit kantoor opgedaan intussen ( zie mijn commentaar hier een stukje naar beneden .
Nee, wij rijden intussen de vestiging aan de Schooldijk in Veenoord tegenwoordig met een grote boog voorbij ..
Veen en veste heeft zijn zaken niet op orde terwijl alle benodigde stukken wel zijn verzonden. Hierbij wordt de schuld aan de klant, andere notaris en de financieel adviseur gegeven. Tijdens het voorlezen van de akte moest er gezocht worden naar papieren. Ik kom er nooit weer.
Veen en veste.. wat een waardeloze notaris. Vorig jaar maart woning gekocht, kregen we in juni een rekening Vd Hypotheker (3500,-) die was vergeten door de notaris te berekenen en konden we achteraf nog betalen..nu bijna een jaar later telefoon Vd makelaar..de taxatie kosten waren niet betaald(vergeten door de notaris)(750,-)..hoe slecht is dit dat een notaris zulke grote fouten kan maken.. enige wat je te horen krijgt is , onze excuus ook wij maken wel eens fouten… wat een amateurs daar, helaas moet ik 1ster geven wat ze absoluut niet waard zijn(ja in het voor raam van hun kantoor) mensen zoek een andere notaris want deze mensen zijn zo enorm waardeloos…voor ons nooooit weer veen en veste..😡🤬
Wat een drama!
Ze weten van elkaar niet wat ze doen. In het afgelopen jaar heb ik van alles voorbij zien komen, de een na de ander neemt ontslag of is op vakantie of er is weer ziekte. ook de verkeerde papieren komen bij de erfgenamen terecht met de verkeerde bijlages. De uitbetaling stond in het voorlopig overzicht al op 1-8-2022 mits er niks zou veranderen aan de situatie. Het is nu 11-10-2022 en er is nog niks geregeld en ook niks veranderd aan de situatie.
Het geld was volgens hun nog niet uitbetaald door de bank, heb daarom zelf contact opgenomen met de bank en kreeg daar de mededeling dat het al langer dan 3 weken geleden bij de notaris op de rekening was gestort.
Dus communicatie onder de afdelingen is dus drama.
Als mijn ouders dit hadden geweten, hadden ze zeker nooit voor dit notaris kantoor gekozen!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Je wordt respectloos behandeld en van kastje naar de muur gestuurd.
In 2019 kopen we onze huidige woning en laten de akte passeren bij Veen en Veste.
Omdat de energieprijzen zo langzamerhand door het dak stijgen sinds 2021 met toename van maar liefst 80% nu in 2022 besluiten we ons dak vol te gaan leggen met zonnepanelen.
Via het Nationaal Warmtefonds kun je voordelig een lening met lage rente afsluiten om je woning te verduurzamen. We besluiten deze lening aan te vragen en moeten o.a. een kopie van de hypotheekakte aanleveren omdat men natuurlijk graag van de hoed en de rand wil weten. Van het Fonds komt echter al snel bericht : het jaar van overdracht klopt niet met het opgevraagde en uiteindelijk ingeschreven exemplaar en mijn aangeleverde kopie !
We kopen in 2019 , op de ingeschreven akte staat echter 2018..
Mag toch bij een notariskantoor dat ‘zorgvuldig ‘ werkt toch niet voorkomen !
Hiervan nooit bericht ontvangen, een excuus is ook niet gehoord helaas.
Gelukkig worden de panelen via de verkregen lening binnenkort bij ons aangebracht .. :-)
Sterke punten Zou het zo niet kunnen bedenken
Zwakke punten Communicatie met de klant en nauwkeurig werken lijkt mij zeker een verbeterpunt bij dit kantoor ! ( betreft overigens filiaal te Veenoord )
Onze woning werd verkocht. Een dag of 5 na passage maar eens gaan informeren of de afrekennota misschien ook voldaan zou worden.
Warrig verhaal. Eerst zou het geld wel komen. Daar nam ik geen genoegen mee.
Toen was er iemand ziek en uiteindelijk bleek het door een nieuw computersysteem te komen.
Dus wat is nu de werkelijke reden?
Slechte zaak wanneer een notaris zijn vertrouwelijke werkzaamheden op deze wijze invult.
En dat je er zelf achteraan moet.
En daar rekent de notaris trouwens een vorstelijk bedrag voor.
Wij komen hier niet meer terug.
Sterke punten Vriendelijke dame aan de balie.
Zwakke punten Begrijpen blijkbaar niet dat ze met klanten te maken hebben.
Je zou van een openbaar ambtenaar mogen verwachten dat dit soort fouten niet gemaakt worden.
Uit het telefoongesprek bleek niet echt dat men het een probleem vond. Foutje.
Bijzonder slechte afhandeling van de erfenis. Slechte communicatie, onvolledig informeren, erg traag in het afhandelen van zaken, veel te veel uren declareren, niet onpartijdig, niet betrokken, erg nonchalante houding. Ze doen daar maar wat! Niet mee in zee gaan!
Sterke punten Die zijn er niet!
Zwakke punten Zwakke punten? Alles wat ze daar doen gaat fout.
Moeder is in augustus 2 jaar dood. En terwijl het geld er was heeft Veen en Veste nog steeds de begravenis niet betaald. Terwijl het geld ervoor was. Deze notaris is dus niet bij machte om een nalatenschap goed af te handelen. Diep triest.
Moeder is in augustus 2 jaar dood. En terwijl het geld er was heeft Veen en Veste nog steeds de begravenis niet betaald. Ook de andere schulteisers wachten al 2 jaar. Deze notaris is dus niet bij machte om een nalatenschap goed af te handelen.
Bij afhandelen erfenis veel onduidelijkheden die niet nader worden uitgelegd. Duur . Slechte communicatie met de erfgenamen. Wijzigingen per email aangeleverd blijken niet te worden verwerkt dan wel in de akten gecorrigeerd. Verstuurd ten kantore opgemaakt testament bovendien nooit aangekomen bij opdrachtgever. Voor het flinke bedrag dat hiervoor betaald moest worden kan er blijkbaar bij dit notariskantoor geen aangetekend verzenden vanaf. Iemand anders heeft jouw wilsbeschikking ontvangen dus. Pijnlijk. Commentaar : kan gebeuren, track en trace bijhouden van de honderden stukken die we verzenden ? Daar beginnen we niet aan ( antwoord aan de telefoon ) .
Een kritisch review op de eigen website over de gang van zaken bij Veen en Veste wordt niet geplaatst.
DEZE NOTARIS IS DAARDOOR HELAAS NIET AAN TE RADEN / BEVELEN !
duidelijke communicatie
mijn moeder is overleden, door veel gezeur in de familie de afhandeling van de nalatenschap aan Veen en Veste uitbesteed.
Heel blij dat we dit hebben gedaan! Het lange wachten waren de definitieve aanslagen die opgesteld moesten worden door de Belastingdienst, daar kan de notaris niets aan doen. Ik heb dit zelf ook gevraagd bij de Belastingdienst. Zodra de definitieve aanslag IB door de notaris was ontvangen kregen we al snel een verdeling toegestuurd. het heeft mij heel wat ellende bespaart om geen contact te hebben gehad met mijn geliefde familie. Een volgende keer zou ik het weer door Veen en Veste laten afwikkelen
Sterke punten
duidelijke communicatie, snelle reactie op mail of telefoon (binnen 48 uur zoals werd aangegeven tijdens het gesprek)
Zwakke punten
heb ik niet ondervonden
Zeer slechte ervaring
Simpele casus: Mijn broer overleed, er is 1 erfgenaam en geen testament.
Om de bankzaken af te kunnen handelen heb ik een akte van erfrecht nodig, niet echt ingewikkeld lijkt mij. Voor het eerst van mijn leven (ach , zo vaak heb ik geen notaris nodig) ben ik met een online notaris in zee gegaan. Een ding is zeker: Veen en Veste in ieder geval NOOIT meer. Het heeft een half jaar (lees: een half jaar) geduurd. Een normale doorlooptijd voor een erfrecht akte is enkele dagen tot 6 weken ofzo. Als ik informeer bij het kantoor, krijg ik vage informatie over het feit dat ze wachten op informatie van de gemeente Gooische Meren. Als ik na bijna 5 maanden wederom , ietwat gepikeerd, vraag OP WELKE INFORMATIE ze dan in hemelsnaam zitten te wachten blijkt het een overlijdensakte van mijn moeder te betreffen. Ok!, binnen een half uur was die in hun bezit omdat ik ze die zoooo kon doorsturen. Is dit niet een beetje initiatiefloos en afwachtend van mevrouw of mijnheer de notaris of ws. zijn onderdanen ?? Ach, gewoon desinteresse , ik had immers toch al betaald.
Hierna verliep de procedure iets soepeler. Na ongeveer 3 weken had ik dan de akte van erfrecht online in mijn bezit. Halleluja! De bank heeft deze geaccepteerd, maar er staat wel een dijk van een fout in. De geboorteplaats van mijn vader is niet Bussum zoals in de akte is neergeschreven , maar toch echt Tilburg!!
PS: Het woord "empathie" staat niet in hun woordenboek.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Zeer slechte communicatie
Geen concrete informatie verstrekken
Geen initiatief tonen om een simpel probleem op te lossen
De klant aan het lijntje houden met " algemene antwoorden"
Fout in de akte
Het is een wonder
Makelaar verkoper kwam met deze notaris. Goed, oorpsrong zou met volmacht, maar dat bleek te lastig, dus toch besloten voor overdracht erheen te gaan. Dit in twee emails gemeld, maar nooit een reactie daarop gehad, nog een uitnodiging. Geluk wisten wij een datum, tijd en plaats, dus maar om de hoek gewacht. Op tijdstip passage paniek aan de telefoon, waar is de volmacht?! Beetje laat om op tijdstip passage eens naar een volmacht te zoeken, maar nog steeds niemand wakker dat we persoonlijk zouden komen.... alhoewel die emails al ruim een week oud waren.... gelukkig stonden we om de hoek en kon de passage doorgaan...
Sterke punten
Ze kunnen een factuur sturen
Zwakke punten
Zie bovenstaande, past niet in dit hokje
Testament
Wou graag een afspraak maken om testament in te zien mijn broer en ik 2 x mail gestuurd nog geen antwoord
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet zo snel, kan niets zeggen tegen de secretaresse moet allemaal per mail waarom lezen ze die niet.
Komen afspraken niet na
Alles duurt ontzettend lang, maken beloftes die ze niet nakomen en denken totaal niet mee met een nabestaande. Ze hebben me zelfs informatie onthouden als erfgename en hebben me slapeloze nachten en heel veel stress bezorgd. Uiteindelijk heeft een andere notaris ons gerust moeten stellen en daarna heb ik nog 2 maanden gewacht op afhandeling.
Zwakke punten
Zie uitleg.
Goede ervaring!
I.t.t de negatieve ervaringen hieronder zijn wij uitstekend behandeld door de notaris van het kantoor in Veenoord. We hebben ons huis verkocht via dit kantoor en ze zijn alle afspraken perfekt nagekomen. Ons geld hadden we al na 2 dagen. Ook de afhandeling van de documenten verliep uitstekend. Zeer vriendelijke medewerkers.
Kortom: Een uitstekende ervaring!
Mensen lezen hier(ook) niet !!
ONVOORSTELBAAR dat , gezien alle negatieve beoordelingen en aangegeven fouten/ tekortkomingen van dit notariskantoor , er nog steeds blijkbaar mensen zijn die van te voren niet op onderzoek uitgaan en hier reviews lezen.
Het gaat tenslotte niet om bedragen van een paar eurootjes voor verleende diensten..
Ook wij hebben de nodige ervaringen met dit kantoor opgedaan intussen ( zie mijn commentaar hier een stukje naar beneden .
Nee, wij rijden intussen de vestiging aan de Schooldijk in Veenoord tegenwoordig met een grote boog voorbij ..
Sterke punten
Niet kunnen vinden tot op heden
Zwakke punten
Zie de andere reviews hier ☹️
Zaken niet op orde
Veen en veste heeft zijn zaken niet op orde terwijl alle benodigde stukken wel zijn verzonden. Hierbij wordt de schuld aan de klant, andere notaris en de financieel adviseur gegeven. Tijdens het voorlezen van de akte moest er gezocht worden naar papieren. Ik kom er nooit weer.
VEEN EN VESTE BEGIN ER NIET AN
Veen en veste.. wat een waardeloze notaris. Vorig jaar maart woning gekocht, kregen we in juni een rekening Vd Hypotheker (3500,-) die was vergeten door de notaris te berekenen en konden we achteraf nog betalen..nu bijna een jaar later telefoon Vd makelaar..de taxatie kosten waren niet betaald(vergeten door de notaris)(750,-)..hoe slecht is dit dat een notaris zulke grote fouten kan maken.. enige wat je te horen krijgt is , onze excuus ook wij maken wel eens fouten… wat een amateurs daar, helaas moet ik 1ster geven wat ze absoluut niet waard zijn(ja in het voor raam van hun kantoor) mensen zoek een andere notaris want deze mensen zijn zo enorm waardeloos…voor ons nooooit weer veen en veste..😡🤬
Sterke punten
Hebben ze niet
Zwakke punten
Er zijn alleen maar zwakke punten
Slecht..!!!
Jammer dat ik nog 1ster moet geven wat ons betrefd is 1 ster nog teveel, ze komen absoluut hun afspraken NIET na!!!!
Slecht!!!
Sterke punten
Niet
Zwakke punten
Afspraken niet nakomen!!!
Nalatenschap
Wat een drama!
Ze weten van elkaar niet wat ze doen. In het afgelopen jaar heb ik van alles voorbij zien komen, de een na de ander neemt ontslag of is op vakantie of er is weer ziekte. ook de verkeerde papieren komen bij de erfgenamen terecht met de verkeerde bijlages. De uitbetaling stond in het voorlopig overzicht al op 1-8-2022 mits er niks zou veranderen aan de situatie. Het is nu 11-10-2022 en er is nog niks geregeld en ook niks veranderd aan de situatie.
Het geld was volgens hun nog niet uitbetaald door de bank, heb daarom zelf contact opgenomen met de bank en kreeg daar de mededeling dat het al langer dan 3 weken geleden bij de notaris op de rekening was gestort.
Dus communicatie onder de afdelingen is dus drama.
Als mijn ouders dit hadden geweten, hadden ze zeker nooit voor dit notaris kantoor gekozen!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Je wordt respectloos behandeld en van kastje naar de muur gestuurd.
Wat een klungels !
In 2019 kopen we onze huidige woning en laten de akte passeren bij Veen en Veste.
Omdat de energieprijzen zo langzamerhand door het dak stijgen sinds 2021 met toename van maar liefst 80% nu in 2022 besluiten we ons dak vol te gaan leggen met zonnepanelen.
Via het Nationaal Warmtefonds kun je voordelig een lening met lage rente afsluiten om je woning te verduurzamen. We besluiten deze lening aan te vragen en moeten o.a. een kopie van de hypotheekakte aanleveren omdat men natuurlijk graag van de hoed en de rand wil weten. Van het Fonds komt echter al snel bericht : het jaar van overdracht klopt niet met het opgevraagde en uiteindelijk ingeschreven exemplaar en mijn aangeleverde kopie !
We kopen in 2019 , op de ingeschreven akte staat echter 2018..
Mag toch bij een notariskantoor dat ‘zorgvuldig ‘ werkt toch niet voorkomen !
Hiervan nooit bericht ontvangen, een excuus is ook niet gehoord helaas.
Gelukkig worden de panelen via de verkregen lening binnenkort bij ons aangebracht .. :-)
Sterke punten
Zou het zo niet kunnen bedenken
Zwakke punten
Communicatie met de klant en nauwkeurig werken lijkt mij zeker een verbeterpunt bij dit kantoor ! ( betreft overigens filiaal te Veenoord )
Verkoop woning
Onze woning werd verkocht. Een dag of 5 na passage maar eens gaan informeren of de afrekennota misschien ook voldaan zou worden.
Warrig verhaal. Eerst zou het geld wel komen. Daar nam ik geen genoegen mee.
Toen was er iemand ziek en uiteindelijk bleek het door een nieuw computersysteem te komen.
Dus wat is nu de werkelijke reden?
Slechte zaak wanneer een notaris zijn vertrouwelijke werkzaamheden op deze wijze invult.
En dat je er zelf achteraan moet.
En daar rekent de notaris trouwens een vorstelijk bedrag voor.
Wij komen hier niet meer terug.
Sterke punten
Vriendelijke dame aan de balie.
Zwakke punten
Begrijpen blijkbaar niet dat ze met klanten te maken hebben.
Je zou van een openbaar ambtenaar mogen verwachten dat dit soort fouten niet gemaakt worden.
Uit het telefoongesprek bleek niet echt dat men het een probleem vond. Foutje.
Ondeskundige en slechte notaris. Nooit weer!
Bijzonder slechte afhandeling van de erfenis. Slechte communicatie, onvolledig informeren, erg traag in het afhandelen van zaken, veel te veel uren declareren, niet onpartijdig, niet betrokken, erg nonchalante houding. Ze doen daar maar wat! Niet mee in zee gaan!
Sterke punten
Die zijn er niet!
Zwakke punten
Zwakke punten? Alles wat ze daar doen gaat fout.
Ontevreden klant
Overdracht huis afspraken worden zonder overleg veranderd. Traag met uitkeren restbedrag.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Traag, onprofessioneel, onbetrouwbaar
Ontevreden klant
Overdracht huis afspraken worden zonder overleg veranderd. Traag met uitkeren restbedrag.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Traag, onprofessioneel, onbetrouwbaar
Gre de munnik
Erfenis gre de Munnik tot op heden niet afgehandeld: notaris wil wel met huurder wolters afkoopsom 35.000 bespreken: daar gaat mijn gekd
Sterke punten
Traineren
Zwakke punten
Traag, betaalt als executeur-testamentair zichzelf wel en de begrafenis ondernemer niet
Nooit meer Veen en Veste
Moeder is in augustus 2 jaar dood. En terwijl het geld er was heeft Veen en Veste nog steeds de begravenis niet betaald. Terwijl het geld ervoor was. Deze notaris is dus niet bij machte om een nalatenschap goed af te handelen. Diep triest.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet capabel
Nooit meer Veen en Veste
Moeder is in augustus 2 jaar dood. En terwijl het geld er was heeft Veen en Veste nog steeds de begravenis niet betaald. Ook de andere schulteisers wachten al 2 jaar. Deze notaris is dus niet bij machte om een nalatenschap goed af te handelen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet capabel
Veen en Veste : niet weer !
Bij afhandelen erfenis veel onduidelijkheden die niet nader worden uitgelegd. Duur . Slechte communicatie met de erfgenamen. Wijzigingen per email aangeleverd blijken niet te worden verwerkt dan wel in de akten gecorrigeerd. Verstuurd ten kantore opgemaakt testament bovendien nooit aangekomen bij opdrachtgever. Voor het flinke bedrag dat hiervoor betaald moest worden kan er blijkbaar bij dit notariskantoor geen aangetekend verzenden vanaf. Iemand anders heeft jouw wilsbeschikking ontvangen dus. Pijnlijk. Commentaar : kan gebeuren, track en trace bijhouden van de honderden stukken die we verzenden ? Daar beginnen we niet aan ( antwoord aan de telefoon ) .
Een kritisch review op de eigen website over de gang van zaken bij Veen en Veste wordt niet geplaatst.
DEZE NOTARIS IS DAARDOOR HELAAS NIET AAN TE RADEN / BEVELEN !
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zie commentaar
Nalatenschap
Helaas zijn ze niet bij machte om een nalatenschap normaal en eerlijk af te handelen. Verkwanselen de nalatenschap zonder overleg.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet luisteren,niet alle erfgenamen op de hoogte houden.niet eerlijk, niet te.vertrouwen
Notaris
Niet betrouwbaar, niet onpartijdig, duur,
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Niet beyrouwbaar